Thursday, April 30, 2009

Replacement card

Semalam aku nak check duit anim bg utk barang sk11 tu tetiba aku perasan atm maybank aku takde..uik gile la camni..aku cr kat semua handbag aku takde dlm keta takde kat opis takde..huhuuhu..rasa nak nanges dh 2 kali ilang..huhuhu…


Pastu tadi waktu lunch aku g atm kat wisma genting tuk replacement kad…

Tadaaaaaaaaaaaaa dh siapkad aku.






dpt maybank visa debit card..tapi aku tak suke kad ni sbb lagi senang aku swipe n kalau ilang orang leh swipe tanpa mengunakan pin number tak secure..tapi takpa janji duit aku selamat walaupun kena bayar rm12

Masa isi borng tadi dia suh letak alamat umah aku lupa alamat umah sewa aku letak alamat kampung..hehehe..pastu org tu Tanya

Org maybank: keje kat ne
Aku:depan bangunan ni
Orang maybank: oh awak berulang dr pahang ke?
Aku : ehhehe..saya tak ingat alamat umah sewa la..baru 2 bulan pindah kl

Boleh tahan sengal ek…siap berkenalan lagi ngan aku tukar tukar name card..huhuhuh..org johor rupanya…ek

No comments: