Sunday, January 30, 2011

nasib

skrg dah macam tak semangat nak tulis blog
dah malas nak tgk fb
dah malas nak tgk internet
tapi kena buka juga sbb tgh cari bilik tuk disewa
naik fed up la dgn menda menda ni,sampai bila la masalah ni nak selesai
benci

skrg ni dah tak tahu nak wat apa dgn hidup ni
dah tak ada keseronokan
dah macam takde smangat
nak g kerja pun dah tak da apa nak buat dgn bos yang mcm apa ntah
tak abes abes nak edit keje last minit,nak bincang tak abes abes..kerja tak jalan juga
nak lepak kat umah pun umah dalam keadaan macam tu,balik nak solat pun hati tak tenang
tak tahu nak duk kat mana..duk dalam kereta?itu je la leh tenangkan jiwa..
balik kampung pun tinggal sorang sorang....selalu mcm ni.nak bercakap dgn siapa pun takde

kawan...
semuanya makin bz dgn hal masing masing
takan nak melayan aku je
semua ada tugas masing masing
aku ni ha...apa ntah nak buat
harapkan sgt tahun ni tak membosankan dan sesuatu yang istimewa menanti
tapi permulaan pun dah hambar

macam macam cerita sedih berlaku
selepas down dgn perasaan sendiri
pindah rumah dgn keadaan macam tu
kerja yang semakin membosankan
tak tahu lagi apa yang boleh ceriakan hidup
tak motivate langsung

" ya allah ya tuhanku..aku bermohon darimu ya allah..tabahkan lah hatiku dgn dugaan mu ini,sesungguhnya aku tak mampu menghadapi dugaan ini,tapi aku harus terima ujianmu ini.ya allah ya tuhanku kepadamu aku bermohon kau saja yang maha mengetahui,dan aku tahu aku tidak berseorangan di dunia ini,"

3 comments:

Miss Cool said...

helo helo makcik. aper de motivated nih?! adoi org new year with new age(his menci ah) kene lah happy2 .

nk feel motivated kene start xsercise ye.wakakaka

akuzle ayu said...

hmmm... yerlaa...kdg2 mender2 x besh neh dtgnyer bertimpa2 kan? take ur time utk bangkit semula krn itu yg sepatutnyer kita lakukan...mcm akak, mood asik kedaung ajer lately....

Lynda said...

shalin:ntah la mcm kena mandi bunga je

akuzle:tu la kak penat nak pikir..anyway thanks sbb sudi baca